MENI
2.3.2010

PROCES DIGITALIZACIJE PISARNICE PSBIH



Odjel pisarnice Sektora za opće poslove Sekretarijata Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine u obavljanju svojih svakodnevnih aktivnosti već duže vrijeme raspodjelu dokumenata poslanicima, delegatima i zaposlenim u Parlamentu BiH vrši putem kurira. Kako bi se takav način dostave sveo na minimum, u proteklom periodu je pokrenut, uz saradnju i finansijsku podršku Misije OSCE-a u BiH, proces digitalizacije pisarnice. Time se želi pospješiti dostava pravnih akata u smislu njihove brže dostave i omogućavanja njihovom lakšem pristupu s ciljem obavljanja svakodnevnih radnih obaveza.  
Već neko vrijeme izabrani zvaničnici kao i zaposleni u PSBiH imaju mogućnost putem share point portala uvid i korištenje dokumentima potrebnih za rad a, kako je planirano, u narednim mjesecima, do narednog saziva Parlamentarne skupštine, potrebno je uraditi dodatne tehničke poslove kao i edukaciju zaposlenih i članova PSBiH s ciljem kvalitetnog zaživljavanja intranet portala. (kraj)


PRESS
KONTAKT
Sektor za odnose sa javnošću